Loading...

Ako na PPC kampaň v Google Adwords


Platba za kliknutie (PPC)
Vyhľadávací prostriedok Pay Per Click (PPC) je v podstate reklama vo vyhľadávačoch. Namiesto toho, aby ste platili za zobrazenia stránky (ktoré sa používajú pri tradičnej online inzercii, napr. počet ľudí, ktorým sa zobrazuje inzerát), zaplatíte sumu peňazí zakaždým, keď niekto "klikne" na vašu reklamu, a preto platí termín "Pay Per Click "(PPC).

Vaše reklamy sa zobrazia v sponzorovaných záznamoch spoločnosti Google. Reklamy PPC sú textové inzeráty vo vyhľadávacích nástrojoch, ktoré sú často označované ako sponzorované odkazy. Väčšina vyhľadávačov s platbou za kliknutie pracuje na systéme ponúkania dražieb s nasledujúcimi zásadami.

Najprv musíte vybrať kľúčové slová / frázy, ktoré chcete používať (to sú frázy vyhľadávania, ktoré používajú ľudia hľadajúci vaše produkty / služby). Môžete ponúknuť, koľko ste pripravení zakaždým zaplatiť, keď niekto klikne na vašu reklamu. Môžete ponúknuť viac ako jednu frázu vyhľadávania - napríklad ak predávate ručne vyrobené šachové súpravy, môžete ponúknuť frázy ako "šachová súprava", "kúpiť šachovú súpravu" a "ručne vyrábané šachové súpravy".

Čím viac ponúknete pre hľadanú frázu, tým vyššie výsledky vaša reklama prinesie. Čím je váš výsledok vyšší, tým pravdepodobnejšie ľudia kliknú na váš odkaz. Používatelia vyhľadávacích nástrojov chcú nájsť to, čo hľadajú - a ak im vyhľadávač nepomôže s týmto cieľom, začnú hľadať niekde inde. Preto motory PPC majú pre inzerentov pravidlá, napr. môžete ponúknuť peniaze iba na frázy, ktoré súvisia ("sú relevantné") s obsahom vašich stránok.

Platíte len vtedy, ak používateľ vo výsledkoch skutočne klikne na váš odkaz. Platíte len za výsledky. Úspech kampane PPC sa často meria hodnotením priemernej ceny za kliknutie zaplatenej za každého návštevníka. Preto by sa mali sledovať metódy na zníženie celkových nákladov za kliknutie. To sa zvyčajne dosiahne vyhľadaním a priradením väčšieho rozpočtu k kľúčovým slovám / frázam vyhľadávania, ktoré sú menej populárne, a preto lacnejšie.

Pri vývoji a meraní úspechu kampane PPC by sa mali brať do úvahy aj ďalšie faktory, ako sú miery konverzie. Je zrejmé, že reklama by mohla byť efektívna pri vytváraní prekliknutí, ale nedosiahla výsledok vyžadovaný na webových stránkach (napr. vytváranie potenciálnych zákazníkov alebo nákup produktov online).
Ak chcete získať ďalšie informácie o službe Pay Per Click PPC a webovej reklame, volajte na číslo 032 / 7787443 alebo nám pošlite e-mail.

 

 

PPC reklama obsahuje:

Google AdWords

Reklama na Googli

Kontextová reklama

Bannerová reklama

Reklama na Facebooku

Remarketing a RTB

Video reklama

 

Váš reklamný rozpočet má svoje limity? Chápeme a sústredíme sa na jeho efektívne využitie. Ako? Sledujeme. Analyzujeme. Optimalizujeme. A robíme to pre vás ako pre seba.


Naša starostlivosť:
Výber vhodných kľúčových slov
Analýza konkurencie
Copywriting
Pokročilé nastavenie a zacielenie vašej kampane
Správa kampane
Analytika a optimalizácia kampane
Odosielanie pravidelných reportov s presnými číslami dosiahnutými vo vašej kampani

Adresa
Malinovského 243 916 21 Čachtice
Tel.
+421 32 7787 443

Prosím, zadajte meno a priezvisko

Prosím zadajte platný mail

Odkaz by nemal byť prázdny

Pozri mapu Skroluj hore
 All works

Tento web používá k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte.

Od 25. mája 2018 zdieľame všetky informácie o novinkách Virtue v súlade s GDPR a vyhlásením o ochrane súkromia.