Web používa súbory cookies. Prehliadaním vyjadrujete súhlas s ich používaním. Chcem vedieť viac.
Od 25. mája 2018 zdieľame všetky informácie v súlade s GDPR

Prípadové štúdie

PROTHERM

SÚDRŽNÝ ZÁŽITKOVÝ BRANDING ONLINE A OFFLINE

protherm 9

O projekte:

Táto koncepcia ukazuje, ako emočne zapojiť zákazníkov, ako aktivovať ich komunitu a napr. zvýšiť počet zobrazení na sociálnych multimediálnych kanáloch. Jadrom týchto aktivít sú dva súvisiace klipy na prípravu teplej vody.

Predstavujú hodnoty značky PROTHERM:
Byť pozitívny na viditeľnej úrovni s našimi zákazníkmi – horizont očí.


Vizuály a klipy komunikujú hlásenie o kľúčových aspektoch PROTHERM:
Ideálny komfort na vyžiadanie - nemôžete to vidieť, ale to cítite.

Optimalizované pre spoľahlivé naplnenie
predajnej cesty.

DIZAJN DIGITÁLNEHO PROSTREDIA PRE B2C a B2B

Slider

Angažovaný príbeh značky

CEZ SOCIÁLNE MÉDIÁ PRINÁŠA NÁVRATNOSŤ INVESTÍCIÍ

Pripadova studia Protherm

Riešenia pre digitálny marketing

INFORMAČNÁ ARCHITEKTÚRA WEBU SO SPRÁVOU FACEBOOKU

tvorba webov

Pracujte s nami

Povedzte nám o svojom projekte

Pracujte s nami

Povedzte nám o svojom projekte

Kontaktujte nás

Adresa: Malinovského 243

916 21 Čachtice

 

Tel.: +421 77 87 443

Email: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Prihláste sa na odber noviniek

Search