Automatizovaný maketing
B2B
Automatizovaný marketing - B2B
- Návratnosť investícií maximálne do 12 mesiacov
- Priemerne o 400% vyššia efektivita e-mailového marketingu (OR, CTR, CR)
- 300% nárast konverzií anonymných návštevníkov webových stránok na leadov (odovzdal na seba) kontakt
- 50% nárast leadov pripravených vykonať nákup
Systémy používajú rovnako malé firmy ponúkajúce lokálne služny tak aj korporátni zákazníci manažujúci predajné procesy na medzinárodných trhoch.
Automatizovaný marketing obsahuje:
- B2C a maloobchod
- B2B
- Sprievodca marketingovými procesmi
- Responzívny sprievodca obsahom
- Starostlivosť o leadov
- Vzdelávanie leadov
- Bodovanie leadov
- Index vzťahu so zákazníkmi
- Personalizácia obsahu v reálnom čase
- Schopnosť predaja
- Inbound Marketing
- Manažment životného cyklu zákazníka
- Marketingové spracovanie veľkých objemov dát
- Manažment výkonnosti
- Transakčná analytika a automatizácia
- Multikanálový marketing
- Dynamické one-to-one e-maily
- Anonymná marketingová uutomatizácia
- Prediktívny marketing
- Lead manažment
- Integrácia s CRM, ERP a call centrami
Ako použiť automatizovaný marketing pre B2B?
SEGMENTÁCIA A BODOVANIE
Potencionálni klienti sú automaticky priradení k segmentom podľa ich úrovne záujmu
Body sú pridávané pre každú relevantnú akciu potencionálnych klientov
Body sú pridávané individuálne pre čiastkové akcie
Návštevnosť prichádzajúca z rôznych zdrojov je bodovaná individuálne
Potencionálni zákazníci sú segmentovaní podľa času strávenom na stránke a počtom navštívených stránok
Body sú pridávané pre každú relevantnú akciu potencionálnych klientov
Body sú pridávané individuálne pre čiastkové akcie
Návštevnosť prichádzajúca z rôznych zdrojov je bodovaná individuálne
Potencionálni zákazníci sú segmentovaní podľa času strávenom na stránke a počtom navštívených stránok
STAROSLIVOSŤ O POTENCIONÁLNYCH ZÁKAZNÍKOV
PODPORA VÁŠHO PREDAJNÉHO ODDELENIA
_________
Chcete pracovať s tímom Virtue?
Radi by sme sa dozvedeli viac o vašom projekte a o tom, ako môžeme pomôcť.