Prvotný proces optimalizácie pre vyhľadávače (SEO)
SEO na webe zahŕňa zabezpečenie toho, aby vaše webové stránky, názvy, značky, obsah a celková štruktúra boli optimalizované pre vaše cieľové kľúčové slová. Musíte tiež zabezpečiť, aby ste mali značné množstvo prichádzajúcich odkazov z vysoko rešpektovaných externých webových stránok - to sa nazýva offsite SEO.
Zistili sme, že proces optimalizácie je oveľa hladší, ak vám pridelíme programátora. Bude sa venovať vašim webovým stránkam najmenej 4 hodiny.
VÝSKUM A ANALÝZA
Pomocou SEO analýzy môžete zistiť, aké aspekty SEO stratégie fungujú a aké sú vaše najväčšie prekážky, ktoré vám bránia zlepšiť vaše hodnotenie. Jednoducho povedané, analýza SEO je nevyhnutnosťou, aby ste sa mohli zaradiť vyššie, rozšíriť dosah, zvýšiť návštevnosť a dosiahnuť vaše podnikateľské ciele.
SERP robí analýzu súťaže, aby určila, prečo sa vaša konkurencia nachádza pred vami a pomôžeme vám vybrať frázy kľúčových slov tak aby ste získali umiestnenia na prvej stránke a ktoré sú pre vašu firmu najrelevantnejšie.
Čo je zahrnuté v našej analýze SEO?
Analýza kľúčových slov - analýza kľúčových slov je proces analýzy kľúčových slov alebo vyhľadávacích fráz, ktoré prinášajú návštevníkov na vaše webové stránky prostredníctvom organického a plateného vyhľadávania. Analýza kľúčových slov je východiskovým a základným kameňom marketingových kampaní vo vyhľadávacej sieti.
Sémantická analýza - sémantická analýza opisuje proces pochopenia prirodzeného jazyka - spôsob, akým ľudia komunikujú - na základe zmyslu a kontextu.
Analýza webových stránok - analýza webových stránok SEO je jednoducho kontrola auditu predtým, ako začnete s akoukoľvek úlohou alebo činnosťou. Táto analýza nielenže zobrazuje chyby a problémy súvisiace so stránkou, ale tiež vám poskytne prehľad o tom, ako by sa práce na webe mali robiť. Tento kompletný audit poskytuje dokonalé nápady na lepšie spracovanie SEO. Naša analýza poskytuje celkové skóre a odporúčania na optimalizáciu stránok pre vyhľadávače.
Analýza konkurencie - Konkurenčná analýza je kľúčovým aspektom v začiatkoch kampane SEO. Konkurenčná analýza SEO je dôležitá, pretože poskytuje údaje o tom, ktoré taktiky fungujú v odvetví v ktorom sa nachádzate, a čo budeme musieť urobiť, aby sme mohli začať zlepšovať vaše poradie v kľúčových slovách. Náhľady získané z tejto analýzy nám pomáhajú pochopiť, ktoré úlohy by sme mali uprednostňovať a tvarujú spôsob, akým budeme vašu kampaň budovať. Keď vidíme, kde sú vaši konkurenti najsilnejší a najslabší, môžeme určiť, aké ťažké ich bude prekonať a navrhneme množstvo prostriedkov, ktoré budú potrebné na to, aby ste zvížazili.
GENERÁLNA OPTIMALIZÁCIA WEBOVÝCH STRÁNOK
On- page SEO je prax optimalizácie jednotlivých webových stránok s cieľom zaradiť ich vyššie a získať viac relevantnej návštevnosti vo vyhľadávačoch. Na stránke sa odkazuje na obsah aj zdrojový kód HTML stránky, ktorú možno optimalizovať, na rozdiel od off- page SEO, ktorá odkazuje na odkazy a iné externé signály.
Služba SERP počas vašej SEO optimalizácie stránky ponúka nasledujúce úlohy:
Vytvorenie súboru robot.txt
Sitemap - vytvorenie a optimalizácia
Navigácia v menu a štruktúre súborov
Optimalizácia názvu a metaznačiek (Meta Popis + hlavičky H1, H2, H3)
Spätné odkazy
Kontrola kompatibility prehliadača
Kontrola veľkosti stránky
Kontrola času načítania webových stránok
Kontrola nefunkčného odkazu
Správa W3C
Obsahové návrhy a odporúčania v prípade potreby
Spätné odkazy
OFF-SITE SEO
Vytvorenie a distribúcia príspevkov
Tvorba a distribúcia článku
Vysoké PageRank (PR) spätné odkazy
Social Bookmarking
Implementácia programu výmeny odkazov
Adresáre
Jednosmerná vzájomná spolupráca
"Off-site SEO" (nazývaná tiež "off-page SEO") sa vzťahuje na akcie vykonané mimo vašej vlastnej webovej stránky tak aby ovplyvnili vaše hodnotenie v rámci stránok s výsledkami vyhľadávačov (SERP).
Optimalizácia pre faktory mimo stránky zahŕňa zlepšenie vyhľadávačov a používateľov vnímanie popularity, relevancie, dôveryhodnosti a autority. Vykonávajú to aj iné renomované miesta na internete (stránky, ľudia atď.), ktoré spájajú alebo propagujú vaše webové stránky a účinne "hlasujú" za kvalitu vášho obsahu.
Zatiaľ čo nepoznáme úplný algoritmus, ktorý Google používa na zoradenie obsahu, údaje z našich vyhľadávacích nástrojov ukazujú, že faktory súvisiace so SEO nemajú pravdepodobne viac ako 50% váhy ukazovacieho faktora.
PREČO ZÁLEŽÍ NA OFF-SITE SEO?
Zatiaľ čo algoritmy vyhľadávania a faktory hodnotenia sa neustále menia, všeobecná zhoda v rámci komunity SEO spočíva v tom, že relevantnosť, dôveryhodnosť a autorita, ktoré efektívna off-site SEO prináša webovým stránkam, stále zohráva významnú úlohu v schopnosti stránky vyššie zaradiť.
Všetky vyššie uvedené úlohy sú v súčasnosti nevyhnutné na to, aby vaše stránky najlepšie vyhovovali špecifickým požiadavkám, ktoré zaviedli spoločnosti Google, Yahoo, Bing a všetky ostatné veľké vyhľadávacie nástroje. Čím lepšie vaše webové stránky spĺňajú požiadavky vyhľadávačov, tým väčšia viditeľnosť vašich webových stránok sa dosiahne. Ak hľadáte rast vašej firmy pomocou SEO, pamätajte na nasledujúce skutočnosti:
Výsledky prirodzeného vyhľadávania sú organické, čo znamená, že musia byť vybudované a nemôžu byť jednoducho zakúpené.
SEO zahŕňa prirodzený postup, ktorý je časovo náročný, ale keď už ste na prvej stránke umiestnenia, je ľahšie ju udržiavať.
Akonáhle sa preukážete, že ste hodný pozornosti Google, Yahoo a Bing, vaše webové stránky budú naďalej zvyšovať počet prirodzených umiestnení.
Našou úlohou je dostať vás na prvú stránku a udržať vás tam.
S našou pomocou vaše webové stránky budú naďalej zvyšovať prirodzené výsledky a vytvárať dlhodobú expozíciu.