Loading...

Kariéra / Obchodník

Ako si predstavujememe ideálneho kandidáta

Vieme, že ideálny kandidát neexistuje, ale keby existoval, tento popis by ho vystihoval

  • Si zameraný na výsledky. Nemáš problém urobiť aspoň 10 telefonátov denne a aspoň 8 stretnutí za týždeň. Na základe nich posielať ponuky a vystavovať objednávky. To bude Tvoj chlieb každodenný. Ak to robiť nevieš, alebo nechceš, ani nám nepíš (Nehľadáme customer care človeka ani account manažéra, ale aktívneho predajcu).
  • Nikdy nemáš dosť. Stále ťa to ťahá dopredu. Dosiahnuť viac, naučiť sa viac. Vieš oslavovať víťazstvá, ale nikdy nespíš na vavrínoch, si stále v pohybe.
  • Páli ti to. Od bežného logického myslenia, až po riešenie kreatívnych problémov. V dnešnej dobe obchodník nemôže byť iba chodiacim katalógom s cenníkom (To si každý stiahne z webu). Musí byť schopný vymýšľať riešenia pre svojich klientov. V očiach klienta musí byť vnímaný ako odborník vo svojej oblasti (v našom prípade očakávame, že sa staneš odborníkom na online reklamu). Na to potrebuješ znalosti a musí ti to myslieť.
  • Máš vo veciach systém a zmysel pre poriadok.
  • Vzdelávaš sa a posúvaš svoje schopnosti dopredu. Či už ide o zdokonaľovanie sa v trendoch v tvojom odvetví alebo v obchodníckych zručnostiach. Čítaš knihy, časopisy, sleduješ novinky, chodíš na školenia a hlavne to následne aplikuješ v praxi. Toto znie samozrejme, ale málokto to robí (najmä to aplikovanie v praxi). Mnoho ľudí si myslí, že sa už nemajú v čom zdokonalovať. Vedia jednu vec dobre a tú opakujú dookola. V lepšom prípade vedia, že by na sebe mali pracovať, ale nevedia sa k tomu dokopať alebo "nemajú čas".
  • Vieš dobre fungovať v tíme. Vieš pomôcť iným a keď treba, vieš o pomoc požiadať.
    Ovládaš aspoň ako tak angličtinu. Veľmi veľa literatúry a kurzov je v angličtine. Takisto o najnovších trendoch v online reklame sa dozvieš z anglických stránok.

Čo budú tvoje úlohy

Aktívne vyhľadávanie nových klientov.

  • Prvotné kontaktovanie vhodných potenciálnych klientov. Najmä telefonicky a e-mailom.
  • Príprava obchodných stretnutí a prezentovanie našich marketingových riešení ako stratégia, charakter značky, monetizačné pilere a KPI, návratnosť investícii, vývoj produktu v časovej postupnosti, toky užívateľov ich interakcie a konverzie, ekosystém a vývoj užívateľského prostredia, vrátane čiastkových plnení ako: vývoj e-shopov, webov, PPC reklamy, komunikácie na facebooku, SEO cloud, SEO obsah, video na internete, .... Niekedy priamo u klienta, niekedy v súčinnosti s reklamnými agentúrami.

Vypracovanie ponúk a objednávok.

  • Príprava podkladov k reklamným kampaniam (stratég a kreatívec budú tvojou pravou rukou).
  • Zapisovanie udalostí do CRM a plánu reklamných kampaní.
  • Dohliadanie nad úhradami vystavených faktúr.
  • Pri veľkých kampaniach prezentácia výsledkov kampane klientovi.
  • Neskôr, keď už budeš mať svoju databázu klientov, budeš udržiavať vzťahy s týmito klientmi a ponúkať im ďalšie produkty, ktoré sú pre nich vhodné.
  • Po roku – možno skôr, ak budeš proaktívne pristupovať k vzdelávaniu, budeš mať výsledky a hlavne záujem o kariérny rast máme voľné pozície na Client service director, Strategic planner, Account director.

Peniaze až na prvom mieste

  • Hľadáme obchodníkov, ktorí chcú zarábať veľa a chcú zarábať ešte viac. Ponúkame 550 € základ a 10% províziu z predaja. V najlepších mesiacoch očakávame, že budeš predávať za viac ako 20 000 € (t.j. viac ako 2700 € mesačne plat).
  • Ak nám chceš dokázať, že to myslíš vážne umožníme ti bezplatný prístup k certfikácii HubSpot, ktorý je nevyhnutný základ potrebný k prijatiu. Ostatné vzdelávanie postupne. Bez ochoty vzdelávať sa a túžby kariérne rásť nám ani nepíš.
  • Mimochodom Strategic planner je vo Virtue vyššie oceňovaná funcia.

Držím palce a verím, že sa rozhodneš správne.


Záujemci posielajte svoje CV emailom na account@virtue.sk
 

KarierapracaVirtue

Ako fungujeme?
Nezabúdame, že skvelé produkty pochádzajú z malých tímov a môžu zmeniť svet okolo nás.

Pokiaľ ide o prioríty, Virtue je silne orientovaná na finančný príjem, takže všetky naše iniciatívy sú projektované na rast a celý tím vidí do ekonomiky agentúry. To však nejde bez firemnej kultúry, keď ľudia veria v to, čo robia. Nie je to o webových stránkach, app, systémoch, či obrazovkách - je to o budovaní úloh, ktoré vytvoria úplne nový marketingový svet. Toto je ale možné iba v prípade, že ľudia žijú pre produkt.

Stretnutie zamestnancov je v pondelok kedy riešime, čo sme urobili v minulom týždni a čo robíme tento týždeň. Je to spôsob, ako získať ľudí s rôznymi funkciami k spolupráci.

V piatok máme "emergency talk" kedy sa každý môže opýtať čokoľvek aby lepšie porozumel myšlienkovým procesom zákazníka a zámerom CMO Virtue.

Ľudia úlohy, termíny i zákazník sú prepojení online cez Trello takže home office nie je problém.


Adresa
Malinovského 243 916 21 Čachtice
Tel.
+421 32 7787 443

Prosím, zadajte meno a priezvisko

Prosím zadajte platný mail

Odkaz by nemal byť prázdny

Pozri mapu Skroluj hore
 All works

Tento web používá k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte.

Od 25. mája 2018 zdieľame všetky informácie o novinkách Virtue v súlade s GDPR a vyhlásením o ochrane súkromia.