Loading...

Automatizovaný marketing - B2C a maloobchod

 

  • Návratnosť investícií maximálne do 12 mesiacov
  • Priemerne o 400% vyššia efektivita e-mailového marketingu (OR, CTR, CR)
  • 300% nárast konverzií anonymných návštevníkov webových stránok na leadov (odovzdal na seba) kontakt
  • 50% nárast leadov pripravených vykonať nákup

Marketingová automatizácia pre B2C umožňuje personalizovanú a automatizovanú komunikáciu jednotlivými zákazníkmi rovnako ako behaviorálnymi údajmi. V ďalšom kroku, riešenie umožňuje získať vášho zákazníka s odkazom, ktorý bol vyladený pre neho a predajné aktivity.

Riešenia ponúkajúce automatizovaným marketingom sú používané spoločnosťami s rozmanitým obsahom produktov a služieb poskytujúce pre jednotlivých zákazníkov. Systém je používaný hotelmi a cestovnými kanceláriami rovako ako konzultačnými a koučingovými poskytovateľmi kurzov, automobilovými predajcami, bankami, poiťovňami a právnymi kanceláriami.

Používaním rozmanitých možností, ktoré ponúkajú behaviorálne analýzy a automatická komunikácia, firmy z oblasti B2C vedia rozlišovať záujmy svojich zákazníkov a s vhodne vyladeným obsahom a správnym načasovaním odoslaných mailov, rovnako ako vzhľad webstránky a reklamy v RTB sieťach.

 



Automatizovaný marketing obsahuje:

B2C a maloobchod

B2B

Ako použiť automatizovaný marketing pre B2C?
Dynamické emaily
  • Emaily s návrhmi výrobkov zobrazených počas poslednej návštevy potencionálneho klienta
  • Emaily vyladené podľa celkovej histórie návštev potencionálneho zákazníka
  • Emaily navrhujúce podobné produkty, ktoré potencionálny zákazník pozeral
Automatizované mailing kampane
  • Správy zacielené na potencionánych zákazníkov majú za následok pripravenosť potecinálneho klienta vykonať nákup
  • Série uvítacích správ poslanách po prihlásení sa na odber newslettera
  • Periodické odkazy
  • Narodeninové emaily so špeciálnymi ponukami
  • Segmentobané newslettery poslané automaticky po tom ako systém detekoval záujem o určitý produkt nejakej kategórie
Kampane ušité na mieru životných cyklov
  • Ponuky šité na mieru sezónnym trendom
  • Na mieru šité ponuky odoslané v období, keď kontakt urobil podobný nákup v prechádzajúcom roku
  • Automaticky opakovaný predaj produktu, kedy sa očakáva, že sa minie alebo vyprší platnosť produktu
Dynamické odporúčania na web stránke
  • Doplnkový predaj výrobkov na internetovej stránke prispôsobený tomu, čo kontakt vyhľadáva
  • Odporúčané moduly založené na automatizovanej analýze na základe návštev kontaktov
  • Dynamické odporúčania pop-up banerov zobrazovné váhajúcim návštevníkom
Podpora call centra
  • Call centrum, ktoré poskytuje telemarketérsky modul s kontaktnými informáciami v reálnom čase
  • E-mailová upozornenie odoslané zákazníckemu servisu
  • Reporty o kontaktoch - správanie/email marketingové aktivity

Naša starostlivosť

Sprievodca marketingovými procesmi
Responzívny sprievodca obsahom
Starostlivosť o leadov
Vzdelávanie leadov
Bodovanie leadov
Index vzťahu so zákazníkmi
Personalizácia obsahu v reálnom čase
Schopnosť predaja
Inbound Marketing
Manažment životného cyklu zákazníka
Marketingové spracovanie veľkých objemov dát
Manažment výkonnosti
Transakčná analytika a automatizácia
Multikanálový marketing
Dynamické one-to-one e-maily
Anonymná marketingová uutomatizácia
Prediktívny marketing
Lead manažment
Integrácia s CRM, ERP a call centrami

Adresa
Malinovského 243 916 21 Čachtice
Tel.
+421 32 7787 443

Prosím, zadajte meno a priezvisko

Prosím zadajte platný mail

Odkaz by nemal byť prázdny

Pozri mapu Skroluj hore
 All works

Tento web používá k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte.

Od 25. mája 2018 zdieľame všetky informácie o novinkách Virtue v súlade s GDPR a vyhlásením o ochrane súkromia.